maanantaina, heinäkuuta 17, 2006

Yksin töissä

Tänään oli aika hauska päivä töissä. Meitä oli paikalla tasan kolme ja koska minä käyn töissä aika myöhään ja nämä muut kohtuullisen aikaisin, olin töissä suurimman osan aikaa yksin. Varsin mukavaa ainakin näin vaihteluna. Nyt on ollut tällaiseen työskentelyyn sopivia hommiakin, eli olen tehnyt juttuja jotka voin tehdä täysin itsenäisesti ilman mitään apua keneltäkään muulta.

Työtehoa laskee hieman huonosti nukuttu yö. Tämä on ehkä ensimmäinen yö minun historiassa jota voisi oikeasti kutsua liskojen yöksi. Enkä ymmärrä mistä se tuli. Toki olin nauttinut muutaman annoksen alkoholia ja juonut aamulla poikkeuksellisesti espressoa, mutta onhan näitä juotu ennenkin. Kahvia tieysti harvoin, mutta se oli aamulla. Tästä huolimatta työpäivä on ollut, kuten sanottu, varsin mukava.

Tämä bloggailu on tänään hieman lähempänä maanpintaa kuin viime aikoina on muuten ollut. Ehkä kuumuus vaikuttaa - aurinko paistaa työhuoneeseen iltapäivällä ja lämpötila nousee varmaan n. 30C:een. On kesä. En valita. Nautin, mutta työnteon tehoa se laskee. C'est la vie!

Ei kommentteja: